söndag 28 september 2008

Höstlek


Åh, idag skiner solen igen.det är höst, riktigt färgglad höst. Idag ska jag ut i solen och färgerna. Jag ska promenera och i morgon hoppas jag kunna börja träna ordentligt igen efter förkyldningen. Jag kommer nog få börja lugnt med tanke på att jag fick halvt hjärtinfarkt av att gå uppför en rulltrappa i fredags, jag fattar inte hur fort flåset försvinner. Undrar om löven i alhagen har lossnat från träden nu så man kan rulla runt och leka i dom..kasta dom så det yr färgglada löv åt alla håll. Jag är på bushumör idag, nu ska jag ut och njuta av hösten, blåsten och den unkna lukten av förmultnande natur. Men först ska jag nog klä på mig..jag misstänker att dom kanske kommer med tvångströjan om dom kommer på mig med att leka runt bland löven iklädd morgonrock och raggsockar.

Inga kommentarer: