måndag 29 september 2008

Mon amour



Jag har en älskling i mitt liv. Hon har sin egen vilja och mycket karaktär och personlighet. Jag förstår mig inte alltid på henne men hon är i mina ögon det vackraste på denna jord. Ena stunden vill hon inte vika från min sida och nästa gång springer hon så fort jag visar mig. För några veckor sen flyttde jag ifrån henne och lämnade henne med mor och far. Sen jag flyttade har hon blivit kompis med mina kära föräldrar men jag ser på henne att hon har saknat mig när jag kommer hem och hälsar på. I veckan närjag var och hälsade på försökte jag föreviga henne på bild med min nya kamera, det gick ju sådär. Det är inte ofta man ser stissan springa men med mig och kameran efter sig fick hon motion för en vecka framåt. Så fort jag hade fått lite skärpa på bilden så sprang hon iväg och resultatet blev en suddig kattrumpa. Tillslut fick hon nog och gick till attack mot mig men mest mot kameran, sen gömde hon sig tjurigt bland dom vissnande blommorna. Medan hon satt där och surade lyckades jag iallafall få en relativt skarp bild på godingen..dock ser hon mycket skeptisk och lurig ut.

Inga kommentarer: