tisdag 28 april 2009

Tack för en trevlig helg.


I helgen var det 70-årskalas uppe i Sala med god mat och trevligt sällskap. Jag hade lovat mor att agera fotograf under kvällen för att hon skulle slippa ha sin egen kamera med (antagligen var det nog mest för att hon inte ville bli hatad av alla med kameraskräck hon överlämnade detta hedersuppdrag). Hursomhelst gick jag runt under kvällen för att försöka åstakomma några minnesvärda bilder, något som visade sig vara svårare än man kan tro. Människor i allmänhet har en tendens att springa all världens väg och vänder bort ansiktet när dom ser en kamera, dom som inte gör det brukar istället blunda när blixten går av eller röra på sig i tron om att bilden är färdig. Dom bästa bilderna är dom som togs i smyg där offren var ovetandes. Jag vet att många har varit lite oroliga för att diverse spännande bilder ska hamna antingen här eller på facebook men ni kan andas ut..dom kommer bara på löpsedlarna i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken toppsnäcka vi fick vila ögonen på under festkvällen. Men Du var inte enda snyggingen eftersom Dina två kära syrror konkurerade om herrarnas blickar (och öven mina) under kvällen. Hoppas fötterna har läkt efter dansandet...
G o S

moa sa...

Hehe, tack. Jodå, lagom tills fötterna läkt har jag skavt upp dom igen som vanligt.

Sophia sa...

Vilken fin klänning!