torsdag 13 augusti 2009

Äntligen!..


..har skattepengarna trillat in som ett välbehövligt klirr i kassan. Nu kan jag äntligen bege mig till frissan och trolla fram en frisyr igen utan att få skuldkänslor, men dom leopardmönstrade gummistövlarna får allt vänta ett tag till, har jag tur så är dom snart slut i min storlek så slipper jag köpa dom. Då är det bättre jag lägger undan lite besparingar till framtiden och så kan ju mor o far få en slant som täcker skatten för den lilla röda som det faktiskt är enbart jag som kör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Av bilden tt döma har Du fått ca 50:- i skatteåterbäring. Räcker det till frissan? Leopardstövlar låter lagom sexigt. Passar bra till kommande uniformen.Väntar Du ett par veckor kommer de nog på Rea.
Kram
g o s

moa sa...

Av bilden att döma har jag fått överblivna euro i skattepengar. I verkliga livet har jag slitit ihop tolv välförtjänta lappar som jag ska gotta mig åt att jag har. Och så var det visst försäkringen på bilen och inte skatten som skulle betalas.