onsdag 5 november 2008

Obama


Rätt man vann så nu tycker jag att alla kan ta och sluta låtsas som att dom bryr sig och prata om något annat ett tag. Det är intressant till en viss gräns och det var nästan spännande under omröstningen men nu känns det bara sönderpratat och ospännande. Jag tycker också det är kul att USA verkar ha något slags förstånd någonstans men efter månader med valtjat tycker jag att det är dags att komma med något nytt. Alla visste ju att Barack Obama skulle vinna så vad är det som är så stort?
Media är bra på att tjata sönder viktiga händelser, det är ingen nyhet. Men jag kan inte fatta hur alla kan haka på och mala sönder det även när tvn är avstängd. Har ni inget nytt att säga om saken kan ni hellre vara tysta.
(bilden har jag snott från google)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OBAMA OBAMA OBAMA!!

moa sa...

haha..såå typiskt dig!!skitunge..