söndag 22 februari 2009

Konstiga tider.


En del av er har kanske lagt märke till att jag verkar skriva mina inlägg på konstiga tider. Sanningen är att jag är vampyr och är vaken på skumma tider, när jag inte suger blod så fördriver jag tiden med bloggande...
Okej då, det där var inte sant även om den versionen hade varit mer spännande och intressant. Den riktiga sanningen är att min blogg inte kan klockan. Det här inlägget skrivs klockan 13:24 söndag middag i väntan på stekt fläsk och raggmunk..antagligen kommer det stå en helt annan tid här under men den är med andra ord fel och ska ignoreras. Jag vet inte varför det är såhär, men i princip kan man säga att inga inlägg skrivs mellan 22:00 och 09:00 för då brukar jag normalt sett ha uppmärksamheten på sängen och tvn.
Nu när ni vet den verkliga anledningen kan ni väl ändå hålla med om att vampyrhistorien var mer underhållande?

Inga kommentarer: