måndag 20 oktober 2008

Bitterfitta?..ytterligare ett bittert inlägg med klös.



Säg inte ett ord till om att jag är bitter, negativ eller liknande. Det är förnedrande, gör mig ledsen och får mig att bara vilja gå därifrån.
Och ibland gör jag det också.
Faktum är att man blir bitter av att ständigt få höra att man är det. Tro mig, jag jobbar på att verka mer positiv men det är inte så lätt när man ständigt blir tillbakatryckt med kritik. Kritik i all ära men att få kritik för sånt man redan vet om är mest knäckande i ärlighetens namn.
Testa någon gång att istället uppmuntra och påpeka att jag är positiv eller glad. För även om ingen verkar tro det så är jag en väldigt glad människa i grund och botten. Jag tycker om kramar och mys och är en godhjärtad person. Nästa gång jag verkar sur, bitter eller negativ så ge mig en varm kram och ge fan i att påpeka det så kommer ni märka att jag faktiskt inte är något av det.

Inga kommentarer: