onsdag 8 oktober 2008

Idag ska jag gör lite nytta. Jag ska somna ikväll och känna att dagen inte var meningslös.


Gårdagen var inte meningslös. Jag storstädade köket och frostade ur frysen vilket visade sig vara mer komplicerat än man kan tro. Jag fattar fortfarande inte hur mycket snö och is som kan få plats i en så liten frys. Men nu är det iallafall gjort och tomten får se sig om efter en ny vinterbostad. Själv ska jag ägna dagen åt följande..

* Gå med skor till skomakarn.
* Åka bort med all återvinning.
* Ut och springa.
* Handla.
* Laga mat. (lite mer komplicerat än maten ovan)
* Dammsuga.
* Ta lite bilder.
* Kolla tv. (det förtjänar jag efter att ha gjort allt det andra)

1 kommentar:

Fridolin sa...

Du får ta och flytta hit och fota min mat. Den ser aldrig sådär snygg ut. Kan ju bero på att jag inte har någon dyr kamera med objektiv heller men iaf....