söndag 19 oktober 2008

Vissa saker förändras aldrig.


Vissa saker med mig går inte att ändra på. Att vin gör mig till en virvlevind som senare dör ut tex. Först är jag överallt och ingenstans och helt upp i gasen, sen kommer man till utestället och då blir jag trött. Jag tycker nog inte det är kul helt enkelt. Man får inte bestämma musiken själv, man ska trängas bland en massa andra fulla människor som antingen stinker svett,parfym eller spya och man ska betala pengar för det. Jag är väl tråkig men jag gillar privata fester bättre. Missförstå mig inte, jag gillar folk..oftast..men jag gillar inte stämningen på nattklubbar. Jag vill dansa till riktig musik som man kan sjunga med i, jag vill kunna välja vilka jag vill trängas med och inte och jag vill göra det gratis. Jag hade älskat uteställen om man fick bestämma musiken själv, förbjuda alla under nitton och ett halvt att komma in och om man bara kunde gå och komma som man vill utan att få en ful stämpel på handen som du betalar hundra spänn för.

Ja, fröken pessimist har talat igen och det kändes bra att inte ljuga om en så otroligt väsentlig sak. Tack för igår förretsen, jag hade kul tills jag fick ont i foten och blev trött. (Ser inte mannen/kvinnan på bilden lite ut som eddie meduza?)

Inga kommentarer: